Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Трительницька сільська рада» (код ЄДРПОУ: 04405811) був реорганізований і увійшов до складу Наркевицької громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-70 - Метастудія (Вінниця)
Vlada.ua - розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Трительники
Волочиський район, Хмельницька область

41 сесія

Рішення 1

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорок першої сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №1

 

Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель с. Трительники

 

Відповідно до ст. 12 Кодексу України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 23 «Закону про оцінку», враховуючи висновки управління Держземагенства Волочиському районі, Хмельницької області сесія сільської ради

 

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити нормативну грошову оцінку земель с. Трительники, Трительницької сільської ради Волочиського району Хмельницької області згідно технічної документації.

 

            - Площа населеного пункту села Трительники становить 208,50 га.

 

          

  1. Ввести в дію нормативну грошову оцінку земель с. Трительники Трительницької сільської ради з 01.01.2016 року.

 

  1.  Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів Трительницької сільської ради підлягає щорічній індексації відповідно до вимог діючого законодавства.

 

  1.  Внести зміни до договорів оренди землі, які були складені раніше у зв’язку з введенням в дію нормативно-грошової оцінки землі в частині орендної плати шляхом складання додаткових угод.

 

  1.  Оприлюднити дане рішення згідно вимог чинного законодавства.

 

  1.  Вважати таким, що втратило чинність, рішення Трительницької сільської ради № 6 від 30.04.2009 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Трительницької сільської ради.

 

  1.  Контроль за виконанням рішення покласти на сільського голову Бегдай Т.П.

 

 

                Сільський голова                                                    Бегдай Т.П.

 

Рішення № 2

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорок першої сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №2

 

Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель с. Баглаї

 

Відповідно до ст. 12 Кодексу України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 23 «Закону про оцінку», враховуючи висновки управління Держземагенства Волочиському районі, Хмельницької області сесія сільської ради

 

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити нормативну грошову оцінку земель с. Баглаї, Трительницької сільської ради Волочиського району Хмельницької області згідно технічної документації.

 

            - Площа населеного пункту села Баглаї становить 156,00 га.

 

  1. Ввести в дію нормативну грошову оцінку земель населених пунктів Трительницької сільської ради з 01.01.2016 року.

 

  1.  Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів Трительницької сільської ради підлягає щорічній індексації відповідно до вимог діючого законодавства.

 

  1.  Внести зміни до договорів оренди землі, які були складені раніше у зв’язку з введенням в дію нормативно-грошової оцінки землі в частині орендної плати шляхом складання додаткових угод.

 

  1.  Оприлюднити дане рішення згідно вимог чинного законодавства.

 

  1.  Вважати таким, що втратило чинність, рішення Трительницької сільської ради № 6 від 30.04.2009 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Трительницької сільської ради.

 

  1.  Контроль за виконанням цього рішення покласти на голову Трительницької  сільської ради Бегдай Тетяну Павлівну.

 

Сільський голова                                                    Бегдай Т.П.

 

Про місцеві податки і збори на 2016 рік

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорок першої сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №3

 

Про місцеві податки і збори на 2016 рік

 

Керуючись Податковим кодексом України, Законом України «Про внесення  змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 28.12.2014р., пунктом 24 частини другої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

 

ВИРІШИЛА:

  1. Встановити на території сільської ради на 2016 рік такі місцеві податки і збори.
    1. Податок на майно (Додаток 1).
  • Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки (Розділ 1)
  • Транспортний податок (Розділ 2)
  • Плата за землю (Розділ 3)
    1. Єдиний податок (Додаток 2)
  1. Вважати додатки №1 і №2 невід’ємною частиною даного рішення.
  2. Термін чинності даного рішення з 1 січня до 31 грудня 2016 року.
  3. Контроль за виконанням рішення здійснює виконавчий комітет та Волочиське відділення Хмельницької ОДПІ
  4. Забезпечити оприлюднення даного рішення шляхом розміщення його на офіційному сайті Волочиської районної ради та на інформаційному  стенді  в  приміщенні  Трительницької  сільської  ради.

 

 

Сільський голова                                                    Бегдай Т.П.

 

 

 

Додаток 1

                                                                                до рішення сорок першої сесії

                                                                                Трительницької сільської ради

                                                                                 №3 від 09.07.2015 року

 

 

ПОДАТОК НА МАЙНО

 

Розділ 1 . встановлення ставок податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

  1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або  нежитлової нерухомості на території Трительницької сільської ради.

 

  1. Визначення платників податку у разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:
  1. якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
  2. якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником  податку є одна з таких осіб власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в)  якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній     частковій  власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є  кожна з цих  осіб за належну їй частку.

 

  1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

 

  1. Не є об’єктом оподаткування:
  1.   об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);
  2.   об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;
  3.   будівлі дитячих будинків сімейного типу;
  4.   гуртожитки;
  5.   житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно рішенням сільської ради;
  6.   об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;
  7. об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що проводять свою діяльність в тимчасових спорудах комерційного призначення та на ринках;
  8.   будівля промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;
  9. будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначенні для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;
  10.   об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

  1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток

 

  1. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюються контролюючим органом на підставі даних  Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

 

  1. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

 

  1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи  - платника податку, зменшується:
  1.  для квартири/квартир незалежно від їх кількості  - на 60 кв. метрів;
  2.  для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;
  3.  для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

  1.8.1  Трительницька сільська рада встановлює пільги з податку, що сплачується на території  сільської ради, з об'єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб малозабезпечених категорій громадян, виходячи з їх майнового стану та рівня доходів відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу», виключно за умови надання відповідних довідок, виданих уповноваженими установами чи посадовими особами.

                Пільги з податку, що сплачується на відповідній території  з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

  • об'єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об'єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої цим рішенням;
  • об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками  з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

1.8.2.  Встановлюються пільги з податку, що сплачується на території сільської ради, з об'єктів нежитлової нерухомості , що перебувають у власності релігійних організацій України, статути яких зареєстровані у встановленому законом порядку , а також для установ та підприємств комунальної форми власності територіальної громади, засновником яких є Трительницька сільська рада.

1.8.3.  Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

  • Об'єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої цим рішенням;
  • Обєкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (єдають в оренду, лізинг, позичку, використовується у підприємницькій діяльності).

1.9.      Ставки податку на 2016 рік.

1.9.1. Встановити, що для об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, ставки податку на нерухомість становлять:

  1.   для квартири/квартир незалежно від  їх кількості 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування;

б)для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування;

в) для різних типів об'єктів житлової нерухомості ,в тому числі їх часток ,що перебувають у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків,у тому числі їх часток - 1% мінімальної зарплати ,встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року ,за 1 кв. метр бази оподаткування.

1.9.2.  Ставки податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, встановлюються у розмірі 1% мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування.

1.9.3. Ставки податку для нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних осіб, встановлюються у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр:

  1. будівлі торгівельні – 0,5%;
  2. гаражі – 0,5%;
  3. будівлі промислові та склади – 0,5%;
  4. господарські (присадибні) будівля – 0 %;
  5. інші будівля – 0,5%.

1.9.4.  Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності юридичних осіб, встановлюються у відсотках від мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр:

  1. будівлі торгівельні – 0,5%;
  2. гаражі – 0,5%;
  3. інші будівля – 0,5%.

1.9.5.  Пільгові категорії платників, передбачені підпунктами 1.8.1, 1.82 пункту 1.8 звільняються від сплати податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб.

1.10       Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

1.11       Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.

            Податкове/податкові повідомлення – рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 Податкового кодексу України, та відповідні платіжні реквізити, Трительницької сільської ради за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до першого липня року, що настає за базовим податковим (звітним ) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платника податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.

1.12.    Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

1.13.  У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власнику за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для власника – починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику  після отриманої інформації про період права власності.

1.14. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта оподаткування і зараховується до місцевого бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

1.15.  Податкове зобов’язання на звітний рік з податку сплачується:

  1. фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
  2. юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображають в річній податковій декларації.

 

 

Розділ 2. Транспортний податок

 

2.1. Платниками транспортного податку на території Трительницької сільської ради є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пункту 2. є об’єктами оподаткування.

2.2. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

2.3. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування.

2.4. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до  пункту 2.2.

2.5. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

2.6. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

2.7. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

2.8. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1  
січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому 
статтею 46 Податкового кодексу України з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

2.9. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

2.10. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

2.11. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

2.12. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Розділ 3. Плата за землю

 

3.1 Платниками податку є власники земельних ділянок та землекористувачі у межах Трительницької  сільської ради.

3.1.1 Трительницька сільська рада встановлює ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на території сільської ради.

До 25 грудня року, що передує звітному, рішення сільської ради щодо ставок земельного податку та наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам подаються відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки.

Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

3.1.2 Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (їх частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

Ця норма не поширюється на бюджетні установи лише у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

3.2 Об'єктами оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

 

3.3 Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок, затверджена рішенням сесії Трительницької сільської ради №6 від 30.04.2009 року «Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель сіл Трительники і Баглаї» з урахуванням коефіцієнта індексації.

 

3.4 Ставки земельного податку

3.4.1 Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 0,1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки несільськогосподарського призначення.

3.4.2 Ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 0,3 відсотка від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки сільськогосподарського призначення.

3.4.3 Ставка податку встановлюється у розмірі 4 відсотків від їх нормативної грошової оцінки за земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності).

3.4.4. Ставка податку за земельні ділянки сільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, нормативна грошова оцінка яких не проведена, встановлюється у розмірі 0,5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі по Хмельницькій області

 

Пільги на земельний податок

3.5 Від сплати земельного податку звільняються наступні категорії фізичних осіб:

 - інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для вказаних категорій фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

- для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) - не більш як 0,25 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

- для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Від сплати податку звільняються на період дії  єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок  в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

 

3.6 Від сплати земельного податку звільняються наступні категорії юридичних осіб:

-  з 01.01.2016 по 31.12.2016р.  дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади комунальної форми власності, заклади культури, освіти, охорони здоров`я, соціального захисту, фізичної культури та спорту місцевої ради, заповідники, в т.ч. історико-культурні, національні природні парки, заказники (крім мисливських), парки державної та комунальної форми власності, регіональні ландшафтні парки, ботанічні сади, дендрологічні ї зоологічні парки, пам’ятки природи, заповідні урочища та парки – пам’ятки  садово-паркового мистецтва, органи держвної влади та органи місцевого самоврядування, органи прокуратури , заклади, установи та організації, спеціалізовані  санаторії України для реабілітації, лікування та оздоровлення хворих,  військові формування, утворені відповідно до законів України, Збройні сили України та Державна прикордонна служба України, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;

- санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

- громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством.

 

3.7 Не сплачується земельний податок за:

- землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

- земельні ділянки кладовищ;

- земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 

3.8  Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

 Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

3.9 Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться щороку до 1 травня.

Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у  податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі надання в оренду земельних ділянок, окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.  податковій декларації, у тому числі за нововідведені

Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

При переході 

У разі надання в 

Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки 

 

Орендна плата

3.10 Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

3.11 Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

3.12 Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

3.13. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

3.14 Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди на підставі затверджених Трительницькою сільською радою річних ставок орендної плати за землю (у відсотках від нормативної грошової оцінки земельної ділянки), але річна сума платежу:

- не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

- не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки

 3.15.Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

 

4.Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

 

 

      Секретар виконкому                                             О.Мурін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

                                                                                до рішення сорок першої сесії

                                                                                Трительницької сільської ради

                                                                                 №3 від 09.07.2015 року

 

Встановлення ставок єдиного податку

 

  1. Платниками єдиного податку на території Трительницької сільської ради є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи з податковою адресою у межах Трительницької сільської ради Волочиського району Хмельницької області, які відповідають вимогам спрощеної системи оподи) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
  2. Платники єдиного податку першої групи - це фізичні особи-підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000 гривень;

Для першої групи платників  встановлюються ставки єдиного податку у розмірі 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць.

4. До другої групи платників належать - фізичні особи-підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

- не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

- обсяг доходу не перевищує 1 500 000 гривень.

Вичерпний перелік видів послуг, які розуміються як побутові послуги населенню, що надаються першою та другою групами платників єдиного податку, визначений пунктом 291.7 статті 291 Податкового кодексу України.

Ставки єдиного податку для другої групи платників встановлюються у  розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, з розрахунку на календарний місяць.

5.Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої груп є календарний рік.

6.Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України за правильність обчислення, своєчасність та повноту сплати сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

 

Секретар виконкому                                                               О.Мурін

 

Про виконання плану роботи сільської ради за І півріччя 2015 року

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорокової сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №4

 

Про виконання плану роботи

сільської ради за І півріччя 2015 року

 

Відповідно до п. 7 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської ради

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Звіт про виконання плану роботи сільської ради за І півріччя 2015 року затвердити (додаток 1).
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голів постійних комісій.

 

 

 

 

 

       Сільський  голова                                                                         Бегдай Т.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    

                Додаток 1

                                                                                до рішення сорок першої сесії

                                                                                Трительницької сільської ради

                                                                                 №4 від 09.07.2015 року

                                          

 

ЗВІТ

про виконання плану роботи сільської ради

за І півріччя 2015 року

Діяльність сільської ради у І півріччі 2015 року була спрямована на виконання першочергових завдань з формування й наповнення бюджету, пошук найбільш ефективних шляхів подальшого економічного і культурного розвитку сіл сільської ради. Здійснювались згідно плану, затвердженого сороковою сесією сільської ради в квітні 2014 року.

Основною формою діяльності депутатів сільської ради є засідання сесій ради. За цей період проведено два таких засідання, на яких було розглянуто понад 18 питань, а саме:

  1. Про внесення змін до рішення сесії Трительницької сільської ради № 2 від 10 липня 2014 року «Про місцеві податки на 2015 рік»;
  2. Про встановлення ставок акцизного податку з реалізованих суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території Трительницької сільської ради на 2015 рік;
  3. Про сільський бюджет на 2015 рік;             
  4. Про оплату праці сільському голові Трительницької сільської ради на 2015 рік.;             
  5. Про затвердження структури виконавчого апарату  та кошторису Трительницької сільської ради на 2015 рік;
  6. Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за 2014 рік;
  7. Про внесення змін до сільського бюджету на 2015 рік;
  8. Про затвердження звіту про виконання сільського бюджету за І квартал 2015 року;
  9. Про надання згоди на добровільне об’єднання територіальних громад та делегування представника до спільної робочої групи;
  10. Про виконання плану роботи ради за ІІ півріччя 2014 року;
  11. Про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку сільської ради на 2014 рік;
  12. Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради на 2015 рік;
  13. Про затвердження плану роботи сільської ради на І півріччя 2015 року;
  14. Інші питання.

 

 

Виконання прийнятих рішень знаходиться на постійному контролі.

 

Низка питань у відповідності до плану роботи в порядку контролю розглянуто на засіданнях постійних комісій сільської ради. Ряд виконаних рішень за звітний період знято з контролю.

            На привеликий жаль сільська рада не завжди в силі побороти всі труднощі, які виникають. Основною причиною цьому є обмеженість фінансових ресурсів та повноважень.

            Особливою ділянкою роботи сільської ради є робота зі зверненнями громадян, яка ведеться згідно вимог чинного законодавства. Цього року роботі зі зверненнями громадян приділялась значна увага. Серед загальної кількості звернень 32, письмові – 13, на особистому прийомі сільського голови побувало 42 особи.

            Питання, з якими мешканці звертались до сільської ради найчастіше стосувались землекористування та порушення правопорядку.

 

Секретар виконкому                                                           Мурін О.О.

 

Про затвердження плану роботи сільської ради на ІІ півріччя 2015 року.

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорокової сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №5

 

Про затвердження плану роботи

сільської ради на ІІ півріччя 2015 року.

 

 

Відповідно до п. 7 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сесія сільської ради

 

В И Р І Ш И Л А:

  1. Затвердити план роботи сільської ради на ІІ півріччя 2015 року (додаток 1)
  2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голів постійних комісій.

 

 

 

       Сільський  голова                                                                         Бегдай Т.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    

          

 

 

 

Додаток 1

                                                                                до рішення сорок першої сесії

                                                                                Трительницької сільської ради

                                                                                 №5 від 09.07.2015 року

                                          

 

ПЛАН

роботи Трительницької сільської ради

на ІІ півріччя 2015 року

 

  1. Питання для розгляду на засіданнях сесій сільської ради:
  1.  Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель с. Трительники;
  2. Про затвердження технічної документації з нормативно-грошової оцінки земель с. Баглаї;
  3. Про місцеві податки і збори на 2016 рік;
  4. Про внесення змін до сільського бюджету на 2015 рік;
  5. Про виконання плану роботи сільської ради за І півріччя 2015 року;
  6. Про виконання програми «Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів сільської ради»;
  7. Про хід виконання програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради за 2015 рік

 

  1. Питання для розгляду та вивчення постійних комісій сільської ради:

 

  • Постійна комісія з питань планування, бюджету і фінансів, розвитку соціальної сфери:
  1. Про внесення змін до сільського бюджету на 2015 рік;
  2. Про виконання Програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради за 2015 рік
  3. Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку сільської ради на 2016 рік;
  4. Про план роботи постійної комісії на І квартал 2016 року.

 

  • Постійна комісія з питань агропромислового та соціально-економічного розвитку сільської ради:
  1. Про місцеві податки і збори на 2016 рік
  2. Про встановлення ставок акцизного податку з реалізованих суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів на території сільської ради на 2016 рік;
  3. Про виконання Програми поводження з твердими побутовими відходами на території сільської ради на 2012-2020 роки;
  4. Про план роботи постійної комісії на І квартал 2016 року.

 

  • Постійна комісія з депутатської діяльності і етики, законності і правопорядку:
  1. Про виконання цільової програми «Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів сільської ради на 2012-2016 роки;
  2. Про виконання Програми комплексної програми «Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру по Трительницькій сільській раді;
  3. Про план роботи постійної комісії на І квартал 2016 року.

 

 

  1. Питання для розгляду засідань виконавчого комітету сільської ради

 

  1. Про забезпечення ветеранів війни, праці, одиноких пристарілих паливом.
  2. Про готовність соціально-культурних закладів до роботи в осінньо-зимовий період.
  3. Про роботу зі зверненнями громадян за 2015 рік.
  4. Про зняття з контролю рішень виконкому.
  5. Про вжиття заходів щодо випадків переохолодження людей.
  6. Про заходи відзначення Дня села в населених пунктах сільської ради.

 

  1. Контроль за виконанням раніше прийнятих рішень.
  2. Організація масових заходів з нагоди відзначення державних свят і знаменних дат.

 

 

СЕРПЕНЬ -   День Незалежності (24)

ВЕРЕСЕНЬ – День партизанської слави (22)

ЖОВТЕНЬ – День захисника України (14)

ЛИСТОПАД – День Гідності (21)

                          - День Голодомору (29)  

ГРУДЕНЬ – День Св. Миколая (19)              

 

Секретар виконкому                                                              Мурін О.О.

 

Про хід виконання цільової програми «Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів с.Трительники і с.Баглаї Трительницької сільської ради на 2012-2016 роки

 

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорок першої сесії

від 09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №6

Про хід виконання цільової програми

«Забезпечення пожежної безпеки населених

пунктів с.Трительники і с.Баглаї Трительницької

 сільської ради на 2012-2016 роки

 

Відповідно до ч.1 п.22 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

В И Р І Ш И Л А:

   Звіт про хід виконання цільової програми «Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів с.Трительники і с.Баглаї Трительницької сільської ради на 2012 -2016 роки» прийняти до відома.  /додаток 1/

 

 

 

Сільський головаБегдай Т.П.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

                                                                                до рішення сорок пешої сесії

                                                                                Трительницької сільської ради

                                                                                 №6 від 09.07.2015 року

                                           

Довідка

Про хід виконання програми забезпечення пожежної безпеки населених пунктів с.Трительники і с.Баглаї Трительницької сільської ради на 2012-2016 роки.

 

            Рішенням Трительницької сільської ради №4 від 27 березня 2012 року було прийнято «цільову програму «Забезпечення пожежної безпеки населених пунктів с. Трительники і с.Баглаї Трительницької сільської ради на 2012-2016 роки», згідно якої планувалось виділення коштів на виконання протипожежних заходів.

            Значущість проблеми забезпечення пожежної безпеки населених пунктів полягає у необхідності реалізації державної політики у сфері пожежної безпеки, яка відповідно до Кодексу цивільного захисту України є особливою (специфічною) функцією захисту життя та здоров'я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища від надзвичайних ситуаціях, яку реалізують місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування.

            Незадовільний стан справ з пожежами та їх наслідки свідчить про необхідність розв'язання проблеми охорони життя людей, національного багатства і навколишнього природного середовища, що потребує посилення при пожежного захисту об'єктів та населених пунктів.

             Обмежене фінансування заходів, передбачених на підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів та об'єктів призводить до того, що Приписи органів Державної служби з надзвичайних ситуацій не виконуються.

            Проблемою також є забезпечення населених пунктів системами протипожежного водопостачання. Слід зазначити, що від наявності необхідної кількості та справжності джерел протипожежного водопостачання залежить своєчасне оперативне реагування на пожежі, що дає змогу уникнути людських жертв та значних матеріальних збитків. Так на виконання п.4.1.13 «Правил пожежної безпеки в Україні» на території населених пунктів повинен бути створений запас води для цілей пожежогасіння, яким є став або інша природна водойма. На підставі пункту 6.3.1.6 цих правил до водойми повинен бути під'їзд з твердими покриттям та майданчиком (пірсом) розмірами не менше 12х12 м для встановлення пожежних автомобілів і збирання води у будь-яку пору року,на виконання пункту 6.3.1.11 необхідно встановити покажчик пожежного водоймища.

            Ці та ряд інших недоліків негативно впливають на протипожежний стан населених пунктів сільської ради та профілактики травмування і загибелі людей на пожежах.

            У зв'язку з тим, що проблема пожежної безпеки є складовою частиною безпеки населення сіл сільської ради, вона потребує здійснення першочергових заходів, на виконання яких розроблена дана Програма.

 

   Секретар виконкому                                                      Мурін О.О.

 

Про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для ведення особистого селянського господар

ТРИТЕЛЬНИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ВОЛОЧИСЬКОГО РАЙОНУ  ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

шосте скликання

Р І Ш Е Н Н Я

сорок першої сесії

від  09.07.2015 р.                                     с.Трительники                                             №7

 

Про надання дозволу на виготовлення технічної

документації із землеустрою щодо встановлення

(відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості)

для ведення особистого селянського господарства

з подальшою передачею у власність гр. Клепач Надії Василівні

 

      Розглянувши заяву гр. Клепач Надії Василівни, зареєстрованої за адресою м. Хмельницький вул. Чкалова буд. 13 кв.24 «Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд та для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту с.Баглаї», враховуючи записи земельно-кадастрової книги про те, що дані земельні ділянки перебували у користуванні до 01.01.2004 року, керуючись ст.ст.12, 13, 40, 79-1, 107, 118, 121 Земельного кодексу України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.25 Закону України «Про землеустрій»,сесія сільської ради

В И Р І Ш И Л А:

         1.Надати гр. Клепач Надії Василівні дозвіл на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) загальною площею 0,7700 га, в тому числі 0,2500 га – для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в с.Баглаї вул. Чапаєва, 4, та 0,12 га – для ведення особистого селянського господарства в межах населеного пункту с. Баглаї, та 0,4000 в межах с. Баглаї, з подальшою передачею у власність.

       2.Рекомендувати громадянці Клепач Надії Василівні звернутись в землевпорядну організацію, яка має ліцензію на виготовлення землевпорядних робіт, для замовлення технічних документацій із землеустрою на земельні ділянки.

       3.Технічні документації із землеустрою, на яких проставлені відмітки про Державну реєстрацію земельних ділянок передати на чергову сесію ради для її затвердження та прийняття рішення про передачу у власність земельних ділянок.

     4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії.

 

     Сільський голова                                                        Бегдай Т.П.


Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Rda.org.ua, Rayrada.org.ua, School.org.ua, Osv.org.ua